RBS FORMULA DAN KHIDMAT PERBINCANGAN

RBS FORMULA DAN PELUANG MENJADI STOKIS/AGENT PERNIAGAAN DI SELURUH NEGARA

Ianya berdasarkan penemuan formula yang dinamakan RBS formula. Setiap produk yang dikeluarkan adalah berdasarkan jenis pokok ditanam dan jenis tanah ianya ditanam. Ini adalah untuk memaksimumkan hasil pokok atau tumbuh tumbuhan tersebut. Pihak kami telah menghasilkan formula Super Sawit, Super Padi, Super Getah, Super Buah, Super Sayur Dan Super Bunga. Untuk lain lain tanaman seperti rumput padang golf, nenas, pisang, tembikai sila hubungi pihak teknikal kami.


Rebutlah Peluang Untuk Menjadi Agent Di Seluruh Negara Dengan Pihak Kami Menawarkan Pakej Harga Menarik !! Hubungi Kami Di Talian:
017.360.1670 atau 017.615.3608

KHIDMAT PERBINCANGAN:

Jika anda menghadapi masalah dalam produktiviti pertanian anda, silalah berbincang pihak kami 017.360.1670 Insyaallah, pihak kami akan cuba membantu anda seberapa efektif yang mungkin semoga anda berjaya menambahkan pendapatan anda. Pihak kami turut berbangga jika menjadi sebahagian kumpulankerja/teamwork ke atas kejayaan anda tersebut.



SUPER BAJA: Produk Buatan Tempatan Yang Menggunakan Campuran Bahan Import Teknologi German, Eropah dan Asia bagi menghasilkan Produk Bermutu Dan Berkualiti Ini !



SUPER BAJA! SUPER HASIL!!!


LET THE PRODUCT SPEAK FOR ITSELF!!

Saturday 20 July 2013

SUPER SAWIT : 1 EKAR MENGHASILKAN LEBIH DARI 3 TAN SEBULAN !!

 
Semburan Kelapa Sawit Boleh Dilakukan Pada Akar,Pelepah, Daun Serta Kawasan Buah/Mayang Bagi Pokok Bawah 3 Tahun. Pokok Yang Berumur Dan Tinggi Yang Tidak Tercapai Semburan, Pada Akar Sahaja Sudah Mencukupi. Lihat Perbezaan Buahnya Selepas Semburan.1 Botol 4 liter Boleh Digunakan Untuk 2 Ekar Sawit. Untuk Percubaan Dinasihatkan Membuat Semburan 3 Bulan Berturut Turut Dan Saksikan Hasilnya. Insyaallah!!
 
 
 Pokok Sawit Ini Tidak Pernah Berbuah Dan Berada Di Tanah Jenis Laterit/Berbatu Yg Tidak Subur.Ianya Mula Berbuah Selepas Semburan.  Perbezaan Boleh Dilihat Selepas 3 Minggu Pada Pokok Berumur Bawah 3 Tahun dan 1-2 Bulan Pada Pokok Yang Berumur Seperti Di Atas.
 
 

Pegawai Teknikal En. Mohd Ramin Bersama Risda Dan Penanam Kelapa Sawit Serta Pengiktirafan Risda Di Dalam Media Akhbar Berita Harian 21 Mac 2011 
 

Sessi Penerangan oleh Pegawai Teknikal di Kolej Risda
Bersama Pelajar Pelajar Berkenaan Penggunaan Baja Cecair  
 
 
Buah Sawit Yang Sihat, Besar Dan Berat!
 
 
Perbandingan Hasil Penggunaan Baja Biasa(Kecil) dan Baja Super Sawit (Besar) !
3 Kali Ganda Besar! Syukurr Alhamdulillah!
 
 
 Hasil Penggunaan Baja Super Sawit. Pokok Sawit
Bawah 2 TahunTelah Mengeluarkan Hasil !!
 

No comments: